Sztuczna inteligencja (AI) to dziedzina nauki i technologii, która zajmuje się tworzeniem maszyn, które mogą wykonywać zadania związane z myśleniem, uczeniem się i rozumieniem języka na poziomie zbliżonym do ludzkiego. AI opiera się na algorytmach i modelach matematycznych, które pozwalają komputerom uczyć się z dużych zbiorów danych.
Firma
Sztuczna inteligencja w biznesie - przyszłość czy zagrożenie?
Mikrootoczenie i makrootoczenie przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy funkcjonuje na rynku dzięki elementom wpływającym na jego działalność i determinującym jego aktywność w branży. Pojęcie otoczenia zaś oznacza wszystko to, co znajduje się wokół jednostki, dlatego schematyczny obraz okręgów, pozwala zrozumiale przybliżyć wiedzę, dotyczącą wszystkich obiektów, które oddziałują na możliwości firmy, jej rozwój i utrzymanie na rynku.
Strategia rozwoju - definicja, cechy, rodzaje. Rozwój lokalny i regionalny
Definicja strategii wywodzi się ze starożytności, kiedy to związana była z umiejętnością prowadzenia działań wojennych. Dotyczyła ona podstawowego działu sztuki wojennej, a obejmowała przygotowanie i prowadzenie przez siły zbrojne całości działań wojennych, poszczególnych kampanii i bitew.
Spółki prawa handlowego - rodzaje, wady i zalety
Obecnie na rynku możemy zauważyć bardzo wiele różnorodnych spółek handlowych. Zgodnie z polskim prawem każdy przedsiębiorca może założyć sześć dowolnych spółek. Jednak często zdarza się, iż niedoświadczeni przedsiębiorcy nie wiedzą, jaką formę działalności gospodarczej wybrać. Zatem na co powinni się zdecydować?