Marketing / Reklama

Gadżety reklamowe z logo a strategia marketingowa - jak je skutecznie wykorzystać?

Gadżety reklamoweGadżety reklamowe od dawna stanowią nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm. W dzisiejszym świecie personalizowane produkty z logo firmy zyskują coraz większą popularność, ponieważ są praktyczne i relatywnie tanie. o więcej, stanowią efektywną formę promocji, która wzmacnia rozpoznawalność marki i buduje pozytywne relacje z klientami. Ale jak właściwie wykorzystać gadżety reklamowe, aby stały się skutecznym narzędziem marketingowym?

Więcej…

 

Definicja i funkcje marketingu

MarketingMarketing to dziedzina umożliwiająca przedsiębiorstwom osiągnięcie sukcesu w warunkach konkurencji rynkowej. Na czym polegają działania marketingowe? Jakie ich rodzaje wyróżniamy? Oto garść podstawowych informacji, które pomogą zrozumieć specyfikę tej dyscypliny.

Więcej…

   

Definicja promocji. Cele, funkcje, rodzaje promocji

Promocja i strategia promocji Promocja jest jedną z najpowszechniej stosowanych metod oddziaływania na odbiorców. Umożliwia przekazywanie nabywcom informacji o produktach i usługach, a jednocześnie poszerza wiedzę na temat działalności przedsiębiorstwa. Sprzyja również kreowaniu preferencji rynkowych. Może być praktykowana na wielu różnych polach, jednak jej cele i funkcje pozostają zwykle takie same. Natomiast pod pojęciem strategii promocji rozumie się zbiór wszystkich środków pomocnych przedsiębiorstwu do przekazania otoczeniu informacji na temat swojej działalności, produktów i usług.

Więcej…

 

Funkcje i cele reklamy jako podstawowego instrumentu rynkowego

Funkcje i cele reklamyReklama to jeden z najprostszych i najchętniej używanych instrumentów promocyjnych. Przedsiębiorstwa korzystają z niej, by dotrzeć do rynku docelowego oraz jak największej części społeczeństwa. Philip Kotler, uznawany za światowy autorytet w dziedzinie marketingu, definiuje reklamę jako każdy rodzaj płatnej formy nieosobistej prezentacji i promocji pomysłów, usług a także dóbr przez określonego inwestora.

Więcej…