Wielu badaczy podkreśla - patrząc bardzo często z różnych punktów widzenia - iż człowiek jest w pewnym sensie z natury istotną społeczną. Już samo jego powołanie do życia wiąże się ze swego rodzaju relacją dwojga ludzi. Oczywiście trudno nazwać parę osób społecznością lub społeczeństwem, jednakże istnieje poza powyższym przykładem szereg innych, które mogłyby potwierdzić tę tezę.
Psychologia w biznesie
Interakcje społeczne a zjawisko współzależności
Czym jest prawda? Czym jest kłamstwo? Między prawdą a kłamstwem. Próg percepcji
Nieraz z pewnością spotkaliście się z wieloma pytaniami w zakresie prawdy i kłamstwa. Być może nawet czytaliście dużo na ten temat, ale jednak gdzieś to zawsze uchodziło obok kręgu zainteresowań, przez co nie poświęciliście temu znaczącej ilości czasu. Z tego względu warto dowiedzieć o tym nieco więcej, czy to zaspakajając ciekawość, czy też po prostu z uwagi na samo zainteresowanie tematem.
Wiedza i umiejętności kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego
Człowiek rozwija się w zakresie wszystkich obszarów funkcjonowania przez całe życie. Uczymy się bowiem nie tylko tego, co rozwija intelekt, ale także tego, co wzbogaca życie i pozwala lepiej korzystać zarówno z siebie samego, jak i tkwiącego we wnętrzu potencjału.
Czym jest promocja? Definicja i cele promocji
Słowo promocja może wywołać odmienne skojarzenia, w zależności od środowiska oraz kontekstu w jakim się pojawi. Dla konsumenta może oznaczać możliwość zakupienia danego towaru po okazyjnej cenie. Rodzajem promocji jest także otrzymanie podarunku od firmy. Terminem tym określa się też awans. Każda z definicji jest prawidłowa, ponieważ wszystkie wymienione skojarzenia są trafne. Promocja odnosi się do elementów, które przynoszą konsumentowi dodatkową korzyść.